FULLTEGNET! Levende klassemiljø

- klasseledelse og relasjonsbygging i en skole i endring

apr

Oslo

25.04.2019 10:00:00 25.04.2019 10:00:00 Europe/Oslo FULLTEGNET! Levende klassemiljø FULLTEGNET. Ønsker du å stå på venteliste? Send en e-post til kurs@udf.no Levende klassemiljø er et kurs for lærere og lærerstudenter som ønsker konkrete og inspirerende redskaper. Du lærer teknikker for å utvikle et tydelig læringsfokus og sterk relasjonsbygging i undervisningen. Osterhaus' gate 4 A, 0183 OSLO

KURSET ER FULLTEGNET. Venteliste? Send en e-pos til kurs@udf.no

Levende klassemiljø er et kurs for lærere og lærerstudenter som ønsker konkrete og inspirerende redskaper. Du lærer teknikker for å utvikle et tydelig læringsfokus og sterk relasjonsbygging i undervisningen. Hvordan navigere i et landskap som synes mer komplekst enn noen gang? Kurset består av mange praktiske øvelser og oppgaver.

Det er kun 50 plasser.

Om innholdet:

• Effektiv tidsutnyttelse og tidsstyring
  • Ta eierskap over rommet
  • Dyrk motivasjonen - trykk på de riktige knappene
  • Hvordan balansere det digitale og det analoge?
  • Læreren som skuespiller - teaterbaserte teknikker i klasseledelsen

Kursleder:
Jørgen Moltubak holder en rekke kurs og foredrag om klasseledelse og skoleutvikling. Han har skrevet tre bøker, Gnistrende undervisning - håndbok i klasseledelse og undervisningsdesign (2015), Gnistrende samarbeid - håndbok i skoleutvikling for lærere (2016) og Fortellemagi - kunsten å bruke fortellinger i formidling (2017) Deltakere på Moltubaks kurs omtaler ham som en svært dyktig kursleder, og kursene omtales som engasjerende, inspirerende og med stor praktisk nytteverdi.

Vi tar forbehold om endringer i programmet og nok påmeldte. Deltakerne vil bli fakturert ved avbud etter påmeldingsfristen.

Kart og adresse

Lærernes hus