Adresse: c/o Indre Østfold kommune, Postboks 34, 1861 TRØGSTAD

Nestleder

Kurs og møter

ti. 28. feb. 2023 kl. 09:30 - on. 01. mars 2023 kl. 16:00

Felles storkurs for plasstillitsvalgte og ledermedlemmer, Utdanningsforbundet Indre Østfold

Frist: 13.02.2023

Vi har gleden av å innkalle til felles storkurs for våre plasstillitsvalgte og ledermedlemmer, 28. februar-1. mars 2023. Kurset holdes av Scandic Laholmen hotell i Strømstad. Vi har med oss Wenche Pereira og Eskil Dahl Roterud fra fylkesstyret som gjester, som skal ha flere av øktene disse to dagene. I tillegg får vi besøk av Halvor Haukerud og Bjørge Verbaan ( på piano), med foredraget "Ny dag- nye nederlag!" Plasstillitsvalgte deltar begge dagene, mens ledermedlemmene deltar fra og med lunsj dag 1 ( kl 12.30) til og med lunsj dag 2 ( slutt senest kl 13.30). Endelig program blir sendt ut til deltakerne noen dager før kurset. Felles kjøring med privatbiler organiseres av lokallaget.

fr. 17. mars 2023 kl. 18:30 - 00:00

Sosial medlemskveld for medlemmer i Utdanningsforbundet Indre Østfold

Frist: 10.03.2023

Kom om bli med på en sosial og hyggelig kveld sammen med kollegaer og fagforeningsvenner i Utdanningsforbundet Indre Østfold! Vi samles på Foreningshuset på Slitu kl 18.30, hvor vi starter kvelden med servering av pizza. Videre blir det quiss ved Vidar Unnerud, og "The teachers", tidligere kjent som "Streikebænnet" spiller for oss. Lag til quiss blir organisert etter ankomst. Vi har også noen små overraskelser underveis! Egenandel på 100,- kr vippses eller kontant ved inngangen. Denne er med å dekke pizza, snacks, kaffe samt to enheter alkohol/alkoholfritt per person. For at vi kan planlegge innkjøp, ber vi deg spesifisere hvilken type drikke du ønsker. Drikke utover dette må du ta med etter eget ønske.