Intern markering om lønnsdannelse og fremtidige utfordringer i utdanningssektoren

Vi møtes ved skolens personalrom for sosial omgang, og litt faglig om lønnsdannelse og fremtidige utfordringer i utdanningssektoren sentralt og lokalt.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
onsdag 08. feb. kl. 17:00 - 19:00
Påmeldingsfrist

03.02.2023

Praktisk ansvarlig

Magnus Vada Hatlegjerde
E-post: [email protected]
Telefon: +4745429827

Utdanningsforbundet Trøndelag kjører en koordinert aksjon onsdag 8. februar for å markere vårt standpunkt ang tariff og utfordringsbildet som utdanningssektoren står overfor. Dette gjør vi med bakgrunn i KS Trøndelag sin tariffkonferanse, Arena Trøndelag, som finner sted 15.-16. februar.

Av grunner, som vi kommer tilbake til, gjør vi i Utdanningsforbundet Osen dette til en intern markering. Her vil det bli servert pizza, bli litt faglig innhold om lønnsdannelse og fremtidig utfordringsbilde innenfor utdanningssektoren, samt diskusjon omkring temaet ved "kaffebordsmetoden".

Vi møtes på skolens personalrom onsdag 8. feb. kl 17.00.

Håper dere ser nytte av å komme for en hyggelig markering. Påmelding innen fredag kl 14.00.

For Utdanningsforbundet Osen, Magnus Vada Hatlegjerde