Medlemsmøte

God mat, faglig påfyll og teateropplevelse.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
tirsdag 01. nov. kl. 16:30 - 21:00

SMIA

Hallvegen 148, 7120 LEKSVIK

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

14.10.2022

Praktisk ansvarlig

Beathe Hovstein
Telefon: 99425011

Faglig ansvarlig

Beathe Hovstein
Telefon: 99425011

Utdannigsforbundet Indre Fosen har gleden av å invitere deg som medlem til en kveld der du får god mat, faglig påfyll og teaterforestillingen "Idiot".

Teaterforestillingen er i Smia i Leksvik. Sted for bespisning og faglig påfyll kommer vi tilbake til; trolig i Smia eller Johan Bojer videregående skole. Mat fra kl 16.30 og oppstart "faglig påfyll" ca kl 17.30-17.45.

Vi vil sette fokus på "Digitale læremidler og/eller lærebok. Fordeler og ulemper".  I tillegg blir det teaterforestillingen "Idiot" med Turneteateret Trøndelag.

I beskrivelsen til teaterstykket står det: "I annerledeslandet Norge, hvor annerledes kan du være? Aldri før har så mange barn fått diagnose. Diagnoser kan gi forklaring og være ønsket, men også være et stempel det er vanskelig å akseptere og umulig å leve med. I "Idiot" spør vi hvordan en merkelapp kan endre et liv, hvordan det er å være forelder når barnet ditt faller utenfor". Stykket er basert på intervjuer med personer som bodde og jobbet på abnonrmskolen Røstad, og med foreldre til barn som i dag blir sett på som annerledes.

Avmelding etter satt tidsfrist vil bli belastet med 300 kr.