Bli med på vår fotokonkurranse - Kalender 2022

Utdanningsforbundet Troms og Finnmark arrangerer fotokonkurranse der bildene skal være med i vår kalender 2022.

Kalenderen skal brukes internt i Utdanningsforbundet Troms og Finnmark og vil bli delt med lokallagene. Vi ønsker foto fra vårt vakre fylke og alle kan sende inn bilde.

Krav til foto: Innsender kan kun delta med bilder de selv har fotografert eller fått retten til. Det er innsenders ansvar å sørge for å ha opphavs- og/eller fotorett til bildene samt sørge for at eventuelle personer på bildene har godkjent at bildene offentliggjøres. Bildene må være i så stor oppløsning som mulig.

Heldige vinnere får tilsendt en premie fra Utdanningsforbundet i tillegg til kalender 2022. Navn på vinnere samt innsendt bidrag vil bli annonsert på vår nettside/facebook.

Frist: 15. oktober

Send ditt foto med en kort beskrivelse av bildet og stedsangivelse samt din kontaktinformasjon til skoleringtromsogfinnmark@gmail.com