Adventskalender – 22. desember for Utdanningsforbundet Troms og Finnmark

Utdanningsforbundet Troms og Finnmark arrangerer adventskalender. Sammen med nissen vår Nils, vil vi trekke en vinner hver ukedag frem til jul. Luke 22.

Da er det to dager igjen til julaften. Noen er ferdige med forberedelsene og kan kose seg med julekonfekten mens de fleste streber nok med julevasken og julegavene. Noen har tatt juleferie og andre skal jobbe litt til før en velfortjent juleferie. Nissen Nils er av den rolige sorten og nyter julemusikk og sjokolade.

Dagens konkurranse:

For å være med i dagens konkurranse er to ting dere kan velge mellom:
1) Skriv en julehilsen på Utdanningsforbundet sin Facebook og lik siden vår

2) Send en mail med julehilsen.

Vi trekker ut en tilfeldig vinner.

Svar på gårsdagens konkurranse og vinner:

Medlemmer av Utdanningsforbundet kan, som medlemsfordel, få gode forsikringer gjennom Tryg Forsikring.

Marianne Berge svarte riktig på gårdagens konkurranse og vil få en refleksvest og et krus med Utdanningsforbundet sin logo på, i posten.

Slik deltar du i konkurransen:

Vet du svaret på dagens konkurranse, send det til skoleringtromsogfinnmark@gmail.com innen kl. 24.00 samme dag. Merk e-posten med dagens dato. Vi trenger navn og adresse som eventuell premie skal sendes til. Vi kan ikke garantere at premien komme frem før jul.

Vi trekker en vinner hver ukedag, totalt 16 konkurranser i adventskalenderen. Det er kun mulig å vinne en gang per deltaker. Vinneren vil bli annonsert på vår hjemmeside og Facebook.