Samspill, arbeidsglede og sunt selvsnakk!

Malvik
Marco Elsafadi snakker til en lydhør forsamling

Marco Elsafadi høstet stormende applaus for sitt foredrag på Bruket kulturhus 12.04. I nærmere to timer fanget han oppmerksomheten fra omkring 200 lyttende ansatte fra skoler og barnehager.

Publisert: 13.04.2018

Marco Elsafadi satte egne opplevelser inn i budskapet om at det er vi selv som må bestemme oss for hvordan vi vil ha det. Det er i hodene våre det skjer! Han snakket om relasjoner, samspill, fordommer, og den enkeltes ansvar for glede og trivsel på arbeidsplassen.

Til slutt ga Marco tilhørerne i oppgave å sørge for at kolleger er «happy»!

Utdanningsforbundet Malvik, ved leder Nina Hågensen Venås og hovedtillitsvalgt Anne Sofie Benjaminsen, åpnet møtet med en kort informasjon om aktuelle saker i organisasjonen, som bemanningsnorm i barnehage, lærernorm i skole og arbeidstidsavtale for barnehagelærere. Til slutt kom en oppfordring om at alle må sette seg inn i forslaget til ny pensjonsavtale og stemme!

Etter arrangementet har Utdanningsforbundet Malvik mottatt overveldende positive tilbakemeldinger. Utsagn som: «Takk for et flott og inspirerende arrangement! For en mann!! Takk for meningsfulle timer på Bruket! Det beste vi har hørt på lenge! Inspirerende!», vitner om at kvelden ble vellykket!