Sola, Ungforum

Hei, Ber dere om å bekrefte deltakelse på ungforum her :) Beste, Sara Sanne Opdahl Leder Udf Sola

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
onsdag 08. feb. kl. 17:00 - 20:30

Sola Strand Hotel

Axel Lunds veg 27, 4055 SOLA

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

08.02.2023

Praktisk ansvarlig

Sara Sanne Opdahl

Ungforum: Utdanningsforbundet Sola.

”Survival kit”

- En startpakke for nyutdanna i lærerprofesjonen

Hei!

Er du nyutdanna lærer og/eller har jobba i skoleverket i 3 år eller mindre? I så fall vil vi gjerne treffe deg!

Vi inviterer deg derfor til eit treff onsdag 8. februar klokken 17.00 på Sola Strand Hotel. Dere får servert middag klokken 17.00 så du trenger ikke spise middag før du kommer :)

Utdanningsforbundet Sola har i flere år hatt et ungforum for nyutdanna lærere og andre som har jobbet i skoleverket mindre enn 3 år. Denne gangen ønsker vi å ha en samling hvor vi kan snakke litt sammen om hvordan det er som ny lærer i Sola. Hva er det vi finner positivt i jobben vår? Hva er utfordrende? Her kan dere treffe andre i samme situasjon og dele erfaringer og tanker rundt lærerprofesjonen.

Vi har fått med oss Jens Christian Ytre Arne og Eline Netland, som begge har deltatt på ungforum tidligere og er “nye” i Sola kommune. De vil si noe om deres erfaringer som ansatt i Sola kommune og oppstart i læreryrket.

Vi ønsker også at du skal vite noe om hvilke rettigheter du har på arbeidsplassen din og kommer til å si noe om dette.

Påmeldingsfrist til tillitsvalgte på din arbeidsplass innen mandag 30. januar.

Vi gleder oss til å møte deg!

Hilsen Sara Sanne Opdahl (lokallagsleder Udf Sola)