UKEINFO 34-2019 er publisert!

Oslo

UKEINFO er en viktig informasjonskanal, som tillitsvalgte på arbeidsplassene må få med seg. Her er denne ukes utgave.

Publisert 15.08.2019

Du mottar UKEINFO hvis du står registrert i vårt medlemsregister som arbeidsplasstillitsvalgt (ATV), vara-ATV eller kontaktperson for din arbeidsplass, eller som ledermedlem. Vi ber deg som er tillitsvalgt eller kontaktperson, om å  videreformidle informasjonen til våre medlemmer (via e-post eller oppslag)
Hvis du har sluttet som tillitsvalgt/vara-ATV/kontaktperson og mottar UKEINFO, kan det bety at arbeidsplassen ikke har registrert ny tillitsvalgt og dermed ikke mottar informasjon fra oss. Det er da fint om du melder fra til oss slik at vi får registrert en ny tillitsvalgt.

Her er lenken til UKEINFO på nettsida vår. Ukens utgivelse ligger øverst (UKEINFO 34-2019)

Her er direktelenke til denne ukes utgave.

Innhold ukens UKEINFO:

• FELLES
    DEBATT - UTDANNING: Aina Skjefstad Andersen, leder i Utdanningsforbundet Oslo: - Lite etterrettelig fra Høyre
    DEBATT - UTDANNING: Anette Sandvær, fylkesstyremedlem grunnskole i UDF Oslo: - Hvor mye er Høyres løfter egentlig verdt?
    Nye kolleger?
    Grunnskolering for nye tillitsvalgte