Medlemsmøte og delegatvalgsmøte for FAGSENTRE

Onsdag 25. januar avholder Utdanningsforbundet Oslo kombinert medlemsmøte og delegatvalgsmøte for fagsentrene. Alle medlemmer som er ansatt ved fagsentrene er velkomne.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
onsdag 25. jan. kl. 17:00 - 19:00

Utdanningsforbundet Oslo sine kurslokaler

Brynsengveien 2, 0667 OSLO

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

24.01.2023

Praktisk ansvarlig

Mona Skjønberg
Telefon: +4798809655

Faglig ansvarlig

Heidi Kristin Claussen
Telefon: 98626039

Til medlemsmøte kommer Ida Næss Hjetland fra Utdanningsforbundet sentralt og holder foredrag om "Barn med særlige behov og bemanning i PP-tjeneste".

Dette vil du ikke gå glipp av!

Møtet er også et delegatvalgsmøte for årsmøtet i Utdanningsforbundet Oslo. For å sikre representasjon fra fagsentrene på vårt årsmøte 8. – 10. mai velger vi denne kvelden opp til to delegater fra fagsentrene og opp til to personlige varaer. Dersom du ikke har anledning til å delta på møtet kan du likevel stille til valg. Send i så fall en e-post til [email protected]. Husk å skrive hvor du jobber, hvilken stilling du har, og gjerne noen linjer om hvorfor du bør bli valgt som delegat/varadelegat.

I februar og mars vil alle bydelslag avholde sine egne bydelsårsmøter, og det vil også der være mulig å stille til valg som delegat til fylkesårsmøtet.

Du er velkommen fra 17.00 til servering av pizza, og 17.15 starter vi selve møtet. Vi er ferdige senest 19.00. Møtet finner sted i våre kurslokaler i Brynsengveien 2 – inngang fra snuplassen.

For å beregne nok mat er det viktig at du melder deg på. Påmelding gjøres senest 24. januar.