Årsmøte i Utdanningsforbundet Hemnes 2023

Publisert: 09.01.2023

Utdanningsforbundet Hemnes inviterer alle medlemmene sine i lokallaget til årsmøte 2023.

Det er klart for årsmøte i Utdanningsforbundet Hemnes.  Årsmøtet er den øverste myndighet for lokallaget.  Det er årsmøtet som velger representanter for styret, vedtar regnskap og budsjett, vedtar saker som kommer inn til årsmøtet og delegater til fylkesårsmøte.

I år er det både fylkesårsmøte og landsmøte i Utdanningsforbundet og da er det viktig at medlemmene møter opp og sier noe om hvordan de ønsker politikken til Utdanningsforbundet skal se ut for de fire neste årene.  Det skal også velges delegater til fylkesårsmøtet og lokallaget kan foreslå kandidater til både fylkesstyret og sentralstyret.

Det er ønskelig å vite hvor mange som kommer og derfor har vi laget påmelding.

Påmelding skjer via nettsidene til Utdanningsforbundet Hemnes innen 14. mars.