Julekalender

Innlandet
Det lakker og lir mot jul. FOTO: Hedda Elisabeth Gjerstad

Vi gjentar suksessen fra i fjor, og slår til med julekalender her på nettsiden til Utdanningsforbundet Innlandet. Følg med for oppgaver i desember.

Publisert 27.11.2019

På nettsiden til Utdanningsforbundet Hedmark hadde vi i fjor daglige oppgaver og mulighet for å vinne fine premier. Vi vil også i år ha julekalender på våre sider.

Premiering

Vi vil legge ut et spørsmål hver dag på denne siden. Svarene skal sendes til vår epostadresse innlandet@utdanningsforbundet.no. For hvert riktige svar får du et "lodd". Vi trekker ut en vinner for uke 49, uke 50 og uke 51 ut fra de som har svart den angjeldende uke. Har du svart 7 ganger den uka vil du få syv "vinnersjanser" i trekningen. Trekningen foregår mandag 9. desember, mandag 16. desember og mandag 23. desember. Etter jul trekker vi også en premie blant alle som har deltatt i løpet av desember. Det vil dermed deles ut 4 fine premier i denne julekalenderen.

Oppstart

Julekalenderen starter 1. desember og hver dag frem mot jul vil det komme et spørsmål. Dette deles også på Facebook. Husk å like siden vår, så får du spørsmålene rett inn til din mobil.