Vellykket medlemskveld for Øystre Slidre og Nord-Aurdal

Publisert: 02.12.2022

En hyggelig medlemskveld ble gjennomført for medlemmer av Utdanningsforbundet i Nord-Aurdal og Øystre Slidre i november. Ingen ringere enn Christian Ingebrigtsen møtte opp da den opprinnelige foredragsholderen måtte melde avbud. Kvelden bestod av musikk fra tidligere hitlister, visdomsord om motivasjon, indre styre og om å følge drømmene sine.

Utdanningsforbundet i Øystre-Slidre og Nord-Aurdal ønsket å arrangere en medlemskveld med foredrag og underholdning, etterfulgt av middag. Da foredragsholder måtte avlyse på selveste dagen det skulle arrangeres medlemskveld, steppet Christian Ingebrigtsen inn som foredragsholder. Han tok oss "down memory lane" med å spille sine kjente klassikere fra sin tid i popgruppen A1, snakke om bakgrunnen sin, motivasjon og om å følge drømmene sine.

Christian Ingebrigtsen delte flere prinsipper og råd, som også ligger bak hans suksess. Det å finne motivasjon, ha den rette innstillingen og ha tro på deg selv er viktige verdier å ta med seg videre. Visdomsord som å finne en balanse i livet og leve i takknemlighet ble også delt. Det var god stemning i salen og etter foredraget var det flere i publikummet som fikk mulighet til å ta selfie med selveste Christan Ingebrigtsen. Etterfulgt av foredraget ble det servert middag for medlemmene. Der var det både latter og god stemning.

Fra av at lokallagslederne vurderte å måtte avlyse medlemskveld da foredragsholder meldte avbud, endte kvelden opp med å bli et vellykket arrangement. Det var forfriskende med et avbrekk i den travle hverdagen, noe vi absolutt unner våre medlemmer :)