«Den beste lederutgaven av meg»

-Å bygge et godt arbeidsmiljø er det viktigste en leder kan gjøre, sa Solfrid Flateby. Hun var en av foredragsholderne på lederkonferansen som Utdanningsforbundet Agder arrangerte fredag 19. november.

Konferansen bød på påfyll for hjertet, hode og kropp, men også noe å ta med seg tilbake til jobben som leder.

Vi fikk servert to spennende og inspirerende foredrag: Ledelse og lederrollen med Solfrid Flateby, og Mr. Tourette og normalitet med Pelle Sandstrak.

Tema for Solfrid Flateby, en av Norges mest populære foredragsholdere, var arbeidsmiljø og ledelse.  Å bygge et godt arbeidsmiljø er det viktigste en leder kan gjøre, ifølge flere undersøkelser, men det handler også om å ta grep når ting ikke går på skinner, veilede medarbeidere – og drive tydelig ledelse.  Med både humor, alvor og egne erfaringer fikk vi mange gode tips av Flateby til hvordan vi kan gjøre dette.

I lenka under finner du bilder og mer informasjon fra konferansen, blant annet "Mr. Tourette og jeg" med Pelle Sandstrak og noen deltakerstemmer.

Lederkonferanse nov. 2021rev.pdf