Lærere i barnehage samlet til medlemsmøte på Mandal Hotel

Publisert: 21.10.2021

Utdanningsforbundet Lindesnes inviterte til medlemsmøte på Mandal hotel 19. oktober 17:30 til ca 21:00 Tema: KONFLIKTER det hjelper så lite å (bare) si unnskyld Digitalt kveldskurs med Sondre Bjaberg

Endelig kunne vi gjennomføre et medlemsmøte med 37 medlemmer til stede. Medlemsmøtet ble holdt på Mandal hotel og det digitale kveldskurset ble kjørt på storskjerm. Kurs: KONFLIKTER det hjelper så lite å bare si unnskyld er et digitalt kveldskurs via Barnehageforum. Sondre Bjaberg forteller om konflikter, og at konflikter mellom barn ikke er til å unngå i barnehagen. Han setter fokus på hvordan vi kan gjøre konfliktene til en ressurs? I kurset gir han konkrete tips til hvordan vi kan endre vårt syn på konflikter i barnehagen. Hvordan ansatte kan håndtere konflikter mellom barn på en bedre måte? Sondre Bjaberg er en engasjert pedagog med lang fartstid i barnehage og en engasjert pappa og bonuspappa for seks barn fra 18. år og nedover. Han fortalte historier han hadde opplevd og med god innlevelse. Det var en flott og lærerik kveld. Medlemmene som var til stede var fornøyde med kurset og gav gode tilbakemeldinger. Vi takker for fremmøtet og håper på flere gode medlemsmøter fremover.

Vedlegg