Kunngjøring av årsmøtet 2021 i Utdanningsforbundet Kristiansand

Publisert: 22.01.2021

Tirsdag 23. mars avholdes årsmøtet i Utdanningsforbundet Kristiansand.

Om vi får mulighet til å avholde fysisk årsmøte i år, skal det holdes på Radisson BLU Caledonien hotell. Årsmøtet blir tirsdag 23. mars, fra kl. 18.00 til cirka 20.30.

Det vil bli satt opp en alternativ dato i tilfelle det, med tanke på retningslinjer fra myndighetene, ikke er åpnet for møter av denne størrelsen innen 23. mars. Om vi ikke får mulighet til å avholde fysisk møte innen mai 2021 blir alternativet et digitalt møte.

Det vil bli påmelding via vår nettside, og påmeldingsfristen settes til 1. mars. Mer informasjon og link til påmelding vil bli sendt ut til alle medlemmer per epost.

FORELØPIG SAKSLISTE:

Sak   1:               Åpning og konstituering

Sak   2:               Årsmeldinger

Sak   3:               Regnskap

Sak   4:               Retningslinjer for arbeidet i lokallaget kommende år

Sak   5:               Budsjett

Sak   6:               Saker

Sak   7:               Valg

Sak   8:               Resolusjoner

Årsmøtepapirene sendes ut i henhold til vedtektene 14 dager før møtet, senest 9.mars.

Påmelding til årsmøtet vil skje via nettsiden. Det gjøres av det enkelte medlem. Det vil bli sendt ut beskjed når påmeldingen åpner.

Årsmøtet er åpent for alle, men det er en plassbegrensning til middag på 200 personer. Middagen serveres etter møtets slutt cirka kl. 20.30. Siste frist for påmelding er satt til 1.mars. Påmeldingen er bindene av hensyn til bestilling mat. Det er selvsagt med forbehold om at middagsservering kan foregå etter gjeldende retningslinjer fra myndigheter og smittevernregler i mars.

Du blir satt på venteliste til middagen dersom det skulle bli fullt, og går beskjed dersom noen melder seg av.

Send inn saker og resolusjoner

Lokallagsstyret i Kristiansand ønsker å jobbe med å få et årsmøte mer preget av saker som meldes inn fra klubber og medlemmer. Vi vet det diskuteres mange viktige saker blant medlemmer, i personalet og i klubbmøter. Vi ønsker at dette skal meldes inn som sak til årsmøte og at det kan munne ut i spennende og interessante diskusjoner på årsmøtet.

For at lokallagsstyret skal kunne behandle sakene i god tid i forkant har vi satt frist for innsending av saker til 29. januar.  Bruk vedlagt skjema.

Kandidater til lokallagsstyret

Valgkomitéen er i gang med sitt arbeid og det er allerede sendt ut en valgplakat om hvilke frister som gjelder for forslag til kandidater til styret. Fristen for å melde inn kandidater til lokallagsstyret er 12. februar 2021. Se vedlagt valgplakat.