Kurs for delegater til årsmøtet i Utdanningsforbundet Kristiansand

Dette møtet er kun for de som har fått epost om at de er valgt av valgkomiteen som delegat på årsmøtet 28. - 29. mars 2023.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
tirsdag 14. mars kl. 16:00 - 19:00
Påmeldingsfrist

13.02.2023

Praktisk ansvarlig

Karianne Sørtveit
E-post: [email protected]
Telefon: +4797668689

For at Utdanningsforbundet Kristiansand skal kunne gjennomføre sitt årsmøte, er det mange brikker som skal falle på plass og mange prosesser som skal gjennomføres. Du er blitt valgt som delegat og dermed representant for en stor eller liten gruppe medlemmer. Selv om du ikke er bundet til å ha en bestemt mening om de ulike sakene, har du fått tillit fra en gruppe medlemmer til å tale deres sak i vårt høyeste lokale organ.

Du kan være med å sikre en god gjennomføring av årsmøtet ved å ha god kjennskap til de sakene som skal diskuteres, og ha oversikt over faktorene som har innvirkning på årsmøtet. På dette møtet vil vi gjennomgå en del elementer som er viktige for en god gjennomføring av årsmøtet.

Vel møtt!