Send inn saker til årsmøtet i Grimstad innen 1. februar. Innspill til valgkomitéen til navn på kandidater til lokallagsstyret og delegater til fylkesårsmøtet er satt til 14. februar.

Publisert: 13.01.2023

Årsmøtet i Grimstad skal holdes på Dahlske vgs torsdag 23. mars. Vi oppfordrer våre medlemmer til å sende inn saker til årsmøtet innen 1. februar (vi har utvidet fristen). I tillegg ber vi dere om å sende inn navn til kandidater til lokallagsstyret og til delegater fra Grimstad til fylkesårsmøtet i mai. Dette skal sendes til valgkomitéen innen 14. februar.

Årsmøtet i Grimstad skal holdes på Dahlske vgs torsdag 23. mars. Vi oppfordrer våre medlemmer til å sende inn saker til årsmøtet innen 1. februar (vi har utvidet fristen). Vi ber dere om å bruke dette skjemaet.

I tillegg ber vi dere om å sende inn forslag til navn på kandidater til lokallagsstyret og til delegater fra Grimstad til fylkesårsmøtet 9.- 11. mai. Fristen for dette er satt til 14. februar, og det skal sendes til leder av valgkomitéen, Line Levinsen, [email protected]. Se brev fra valgkomitéen.

Les mer om årsmøtet her