Informasjon til pensjonistmedlemmer i Utdanningsforbundet Grimstad

Publisert: 31.01.2023

Vi har sendt ut informasjon til alle våre pensjonistmedlemmer på epost og sms. Vi inviterer til medlemsmøte 9. februar, med påmeldingsfrist 6. februar.

Til alle pensjonistmedlemmer i Utdanningsforbundet Grimstad

Pensjonistgruppen har hatt tradisjon for å arrangere to møter i hvert halvår. Arbeidsgruppen består av følgende personer:

Inger Dybfest, 977 89 773, [email protected]

Sidsel Grjotheim, 918 22 021, [email protected]

Grethe Elin Nordrum, 414 28 198, [email protected]

Eldbjørg Soldal, 924 86 400, [email protected]

Arbeidsgruppen vil gjerne ha innspill fra dere om ideer og tanker om møtene som holdes. Det er flere i arbeidsgruppen som nå har gjort en stor innsats over flere år, og de ønsker at andre skal overta i løpet av året. Så nå oppfordrer vi til at flere melder seg til å delta i arbeidsgruppen. Vi håper virkelig at noen av våre medlemmer har lyst og mulighet til å delta. Ta gjerne kontakt med de som er i arbeidsgruppen eller med lokallagsleder.

Vi har planlagt arrangementer for hele året, og når alle detaljer er på plass sender vi ut et informasjonsbrev. Det blir egne møter for pensjonistene i februar, april, september og november. Sms blir sendt til alle i forkant av møtene. Vi har påmelding til alle møter. Husk å gi beskjed om eventuelle allergier når dere melder dere på.

FEBRUAR
Dato: 9. februar– møte for alle pensjonistmedlemmer i Grimstad - bevertning
Sted: Scandic Grimstad
Tidspunkt: 12.00-14.30
Tema: Egne viser og vers, ved Per Stifoss Hanssen.

Påmelding til [email protected] eller sms til 918 35 570 innen 6. februar . Gi beskjed om eventuelle allergier ved påmelding.

MARS
Dato: 23. mars - Årsmøte for Utdanningsforbundet Grimstad, for alle medlemmer i Grimstad- bevertning
Sted: Dahlske vgs
Tidspunkt: 17.30-20.30

Det blir tapas etterpå fra kl. 20.30. Se informasjon på vår nettside: Årsmøte for Utdanningsforbundet Grimstad torsdag 23. mars - påmelding innen 9. mars

Påmelding til [email protected] eller sms til 918 35 570 innen 9. mars. Gi beskjed om eventuelle allergier.

Informasjon fra pensjonistrådet i Utdanningsforbundet Agder
Pensjonistrådet i Agder arrangerer tur for alle pensjonistmedlemmer i Agder.

Sjekk link for mer informasjon og påmelding:

Til Færøyene med Utdanningsforbundet i Agder – Norsk Tur