Medlemsmøte med Pelle Sandstrak tirsdag 26. april på Tyholmen hotell

Publisert: 22.03.2022

Utdanningsforbundet Arendal, Froland og Grimstad inviterer alle medlemmer til medlemsmøte med Pelle Sandstrak, Mr. Tourette, tirsdag 26. april på Tyholmen hotell.

Meld deg på her innen 20. april.
Du kan også melde deg på via e-post til [email protected] eller sms til 95056339

Hvorfor er vi mennesker så opptatt av normalitet, friskhet og å alltid ha det bra? Er det ikke bedre å fremheve det som er unikt med hver enkelt av oss?

Pelle Sandstrak utfordrer det "normale" og framhever hvorfor det unike er viktigere. Må vi alltid ha det bra og være lykkelige hele tiden? Hvordan kan du tenke deg friskere og styrke sjelen din. Lær hvordan du møter det uvanlige, og hvem av oss er egentlig vanlige? Pelle har vokst opp med tourettes syndrom og er opptatt av hva som egentlig er normalt.
Dette foredraget gir en umiddelbar verdi til alle som jobber med mennesker!

Les mer om Pelle Sandstrak her.

Møtet er åpent for alle medlemmer i Utdanningsforbundet Grimstad, Froland og Arendal.
Påmelding innen 20. april.

Det vil bli utlodning av logoeffekter
Enkel bevertning.
Sted: Tyholmen hotell