Facevook - logo

• På Facebook får du det viktigste du trenger å vite om det vi driver med først.
  • På Facebook kan du bidra med din mening om det vi driver med.
  • På Facebook kan du hjelpe oss med å spre våre budskap og saker.

Ikke minst er Facebook-involvering viktig i valgkampen vi går inn i nå. Utdanningsforbundet har flere budskap om skole og barnehage som vi håper skaper engasjement på Facebook. Vi kommer til å sende ut plakater og budskap som vi håper likes, kommenteres og deles av flest mulig. Slik kan også DU bidra til å skape trøkk rundt skole og barnehage i valgkampen!

Viktig kanal for Utdanningsforbundet
- Facebook er en stadig viktigere kommunikasjonskanal for Utdanningsforbundet. Der kan vi spre kunnskap om det vi jobber med, der kan vi ha en dialog med våre tilhengere og der kan vi komme med gode tips og råd til både medlemmer og tillitsvalgte, av og til også til foreldre, sier Stian Skaar, nettredaktør i Utdanningsforbundet.

Facebook er en av de viktigste kanalene inn til udf.no. Årsaken til det er rett og slett at våre tilhengere får gode og viktige saker fra oss opp i sin nyhetsstrøm, og at de klikker seg inn på denne måten. Det er ikke alle som sjekker innom udf.no hver dag – men mange sjekker Facebook daglig.

- Vi bruker også Facebook til å spre budskap og saker til folk flest. For å lykkes med dette påvirkningsarbeidet ber vi gjerne våre tilhengere om å hjelpe oss med å spre disse sakene videre til sine Facebook-venner, sier Stian Skaar.

Lik oss på: www.facebook.com/utdanningsforbundet

Er du på Twitter? Da kan du følge oss på www.twitter.com/utdanningsf