Kurs for ledermedlemmer i Utdanningsforbundet Vestfold

Lederoppgavene i skole og barnehage er komplekse og sammensatte. På vårt lederkurs vil du møtte 3 innlegg som beskriver kompleksiteten på hvert sitt område. Kurset er gratis for Utdanningsforbundets ledermedlemmer.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
mandag 29. april kl. 11:30 - 17:00

Scandic Park Sandefjord

Strandpromenaden 9, 3208 SANDEFJORD

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

Praktisk ansvarlig

Cathrine Iversen
E-post: [email protected]

Faglig ansvarlig

Marie Bru
E-post: [email protected]
Telefon: 92094013

Hedvig Montgomery er psyokolog og kjent foredragsholder. Hun fremhever at barn og unges oppvekst vil møte framgang, men også motgang. Hvordan kan vi møte dem for å bygge livsmestring?

Henrik Dahle er Unios fagsjef på arbeidsliv og advokat. Han er en som kan forklare hvordan og hvorfor vi møter en arbeidsdag med høye emosjonelle og relasjonelle krav, men han også skissere noen løsninger for lederne.

Helga Lilleland er seniorrådgiver og jurist i oppvekstavdelingen hos Statsforvalteren. Rektorer og styrere møter ofte Statsforrvalteren i saker knyttet til trygt skole- og barnehagemiljø. Hvordan kan man samarbeide om sakene?