Adresse: Munkegaten 3, 3126 TØNSBERG

Nestleder

Lønnsoppgjør 2024

Hovedkrav: Klar reallønnsvekst

- Vi forventer et lønnsoppgjør som gir våre medlemmer en klar reallønnsvekst, forklarer leder av Utdanningsforbundet Vestfold, Lars Kristian Waale. 15. april startet forhandlingene i kommunesektoren, og 22. april starter lønnsforhandlingene i staten.

Publisert 19.04.2024

Barnehagedagen 2024

"Stedet mitt"

I dag, 12. mars, er det barnehagedagen 2024. Årets barnehagedag har som mål å synliggjøre hvordan barnehagen og ansatte jobber for å gi barn kunnskap om og erfaring med kulturarven i sitt nærmiljø.

Publisert 12.03.2024

Planleggingstid i PBL barnehage

Mange av Vestfolds barnehager er private, og avtaleområde PBL er den største blant disse igjen. Hvordan hverdagen er på jobb for våre medlemmer er det viktig å følge opp! Derfor blir det sendt ut en spørreundersøkelse om blant annet bruk av planleggingstid til barnehagelærere og pedagogisk ledere i PBL.

Publisert 25.01.2024

Kurs og møter

Se flere kurs og møter
24.04.2024 kl. 11:00 - 17:30

TV4

Frist: 05.04.2024

Dette er det siste kurset dere skal ha i skolering som nye tillitsvalgte. Dette er et dagskurs, altså ingen overnatting denne gangen. Legg merke til at påmeldingsfrist er allerede fredag etter påske!

29.04.2024 kl. 11:30 - 17:00

Kurs for ledermedlemmer i Utdanningsforbundet Vestfold

Frist: 15.04.2024

Lederoppgavene i skole og barnehage er komplekse og sammensatte. På vårt lederkurs vil du møtte 3 innlegg som beskriver kompleksiteten på hvert sitt område. Kurset er gratis for Utdanningsforbundets ledermedlemmer.